GÍZA 2

16.08.2024

Ak mal jún 1947 veľký význam pre vojenský jadrový priemysel, poslúžil tiež ako plán pre bežne používané snímky spojené s kozmickými loďami (lietajúcimi taniermi) a ich posádkami. Výsledkom udalosti v Roswelli (Coroneň bolo stereotypné označenie ETI ako "malých šedých mužíkov."

V priebehu rokov sa udalosť Roswelli (Corone) opakovane vrátila do povedomia verejnosti, hlavne prostredníctvom oficiálnych správ o vyšetrovaní incidentu, o ktorom si boli úradníci rovnako istí, že sa nikdy nestal, ako bolo predtým oznámené! Každá správa mala na problém s Roswellom inú odpoveď a každé z riešení bolo rovnako nepravdepodobné, ale toto vrstvenie lacných tapiet cez trhliny múru ticha, týkajúce sa pôvodnej udalosti, výsledok uspokojivo zvládlo. Rozumní ľudia sa odvrátili od akejkoľvek diskusie. Nakoniec, ak by sa nás agentúry pokúsili oklamať, potom by inteligentní ľudia nemali skočiť na návnadu. Dobrý výsledok, do nejakej miery, pretože aj dnes je Roswell stále problémom a z povedomia verejnosti ho neodstraňuje žiadne množstvo opakovania vyhlásenia "s tým sme sa vyrovnali, ideme ďalej."

V dôsledku toho môže v kontexte vojenského humbuku týkajúceho sa Roswellu a trochu mätúcich postojov armády k ETI symbolický význam tejto havárie ETI, údajne plnej malých šedých mužíkov, obsahovať viac informácií týkajúcich sa našich vesmírnych programov.

Roswell je obzvlášť zaujímavý, pretože armáda používa tieto obrazy myšlienkových hier odlišne. Americká armáda (rovnako ako väčšina vojenských skupín) dehumanizuje vnímaných nepriateľov pomocou hanlivých výrazov na ich opis. Počas druhej svetovej vojny boli Japonci označovaní ako "šikmé oči" kvôli epikantickému záhybu horného viečka, ktorý odlišuje mnohé ázijské národy od obyvateľov Západu. Nemôže to byť náhoda, že potenciálne škodlivé žiarenie absorbované v telesnom tkanive sa vyjadruje v jednotkách nazývaných šedé. Jedna šedá (Gy) je jeden joule žiarenia uloženého na kilogram hmotnosti. Tiež nemôže byť úplne náhodná skutočnosť, že takzvaní malí a chudí mimozemšťania, ktorí sa údajne roztrúsili okolo miesta havárie v júni 1947, boli (tvorcami mýtov) označovaní ako "malí šedí mužíci so šikmými očami."

Ani to, že tento obraz "šedého mimozemšťana" súvisel so scenármi únosu mimozemšťanov prevládajúcimi v Spojených štátoch a nainštaloval sa do povedomia verejnosti vďaka obálke knihy Communion: A True Story, ktorú napísal autor hororu Whitley Strieber z roku 1987 a v ktorej vyrozprával svoje spomienky na stretnutia s mimozemšťanmi získané počas hypnózy. Strieber pracoval na autenticite mimozemšťana na obálke s umelcom Ted Seth Jacobsom, ktorý tiež namaľoval obal Streiberovho románu Majestic z roku 1989. Obal Communion bol reprodukovaný tak, ako ho Jacobs pôvodne namaľoval, ale to by sa pri knihe Majestic nestalo. Jacobs poskytol poučný rozhovor o svojej účasti na Strieberovom projekte a pokiaľ ide o pokrytie Majestic, je tu zvlášť dôležité to, čo sa stalo medzi koncepciou a publikáciou. Jacobs mal pocit, že jeho pôvodný návrh obálky knihy Majestic dokonale vystihol obsah knihy týkajúci sa odporu úradov proti mimozemským javom.

Ilustroval to maľbou brutálne vyzerajúceho vojaka, ktorý sa týčil nad krehkým malým sivým mimozemšťanom ležiacim na púštnom piesku. Keď kniha skutočne vyšla, vojak bol odstránený a svetelné efekty boli zmenené. Jacobs bol v oblasti pôsobenia svetla aplikovaného na maľbu autoritou, takže ani jedna z týchto zmien ho, mierne povedané, nepotešila. Z týchto dvoch kníh je Communion biografickým popisom udalostí vnímaných ako skutočné a Majestic prezentáciou faktov v novej podobe. V novembri 2019 vydal Strieber novú knihu, v ktorej oznamuje návrat svojich malých šedých mužíkov z čias Communion v septembri 2015. Celá séria Strieberových kníh o ETI/EDI vyzerá ako ďalšie kolo vzdelávania verejnosti o prítomnosti ETI pri súčasnej kontrole dávkovania informácií. Streiber bol tiež zapojený do scény kruhov v obilí vo Wiltshire prostredníctvom komunikácie s mužom, ktorý sa nachádzal na scéne, Michaelom Glickmanom.

Obrázok 18.2. v knihe na str. 302 Klasický mužský šedý mimozemšťan, ktorého nakreslila Colette Dowellová, ktorá má celý život zážitky z jasnovidného videnia. Ilustrácia: Colette Dowellová.

Je to dôvod na vážne zamyslenie sa nad tým, či boli mýty o Roswelli

(a) posplietané, aby sa tak ospravedlnili jadrové programy a rozpočet studenej vojny,

(b) udalosť v Roswelli bola šokom pre samotné orgány, alebo

(c) z dôvodu vlastných obáv a možno skrývania viny za svoje vlastné činy z roku 1945 sa armáda usilovala o kontrolu záležitosti ETI prostredníctvom dlhodobého pôsobenia v oblasti vzťahov s verejnosťou. Odrážajúc ich vlastné emócie, bolo možno rozhodnuté, že okolo predmetu ETI sa rozprestrie oblak strachu. A ako už bolo uvedené, nazvanie mimozemšťanov "malými šedými mužíkmi" zahŕňa terminológiu, ktorá sa používa pri meraní ionizujúceho žiarenia. Potom je tu skutočnosť, že staré jadrové nápady pre ľudské vesmírne cestovanie - z väčšej časti opustené kvôli výzve pracovať v rámci prijateľných bezpečnostných hraníc - sú opäť na stole. Nielen pre prípad pilotovaného letu na Mars, ale aj kamkoľvek inam, vrátane asteroidov a, ach áno, Lagrangeových bodov okolo Mesiaca.

Bezpečnostné normy pre toleranciu žiarenia sú vo vesmíre menej prísne ako tu na Zemi, ale na rozdiel od menších jadrových zariadení používaných v súčasnosti na kozmických sondách, ak sa niečo pokazí v prípade ľudskej misie s jadrovým pohonom, ktorý je určený za hranice LEO, aj keď je vypustená zo samotnej LEO (jeden zo snov NASA), by následky sledoval každý živý organizmus na Zemi. A absorboval by ho materiál slnečnej sústavy.

Odradená takýmito úvahami a čeliac nemožnosti dostať ľudské bytosti na Mars bezpečne (a čo je najdôležitejšie, vo vhodnom stave na to, aby tam mohli fungovať) do roku 2015, NASA uviedla, že za súčasných okolností bola možnosť jadrového štiepenia pravdepodobne jedinou cestou dostať sa na Mars včas. Keď pred rokmi uznali, že vedia, že by mali posádke poskytnúť prostredie umelej gravitácie, ale že nevedia, ako to dosiahnuť, nevylučujú, že sa rýchlo vydajú na Mars a jednoducho dúfajú, že to vyjde.

Medzitým sa zdalo, že všetko riadia niektoré ďalšie správy, a to buď zaslané nim samotným, alebo pre ETI. A staroegyptské rituály sa opäť dostali do cestovania vesmírom v 21. storočí, keď NASA uskutočnila opakované uskutočňovanie mikrogravitačného experimentu / rituálu Apollo 15 v roku 1971.

Obrázok 18.3., v knihe na str. 304 Kniha mŕtvych, vineta. Tento starodávny rituál bol vykonaný v čase smrti, aby sa ustanovili cnosti zosnulého počas jeho života. Kvôli jeho dobrote je srdce zosnulého zvážené proti pierku mesačným bohom Thovtom. Z toho pochádza výraz "s ťažkým srdcom" (koho ťaží smútok). Aj keď, ak o tom uvažujeme, "s oloveným srdcom", by bolo ekvivalentom myšlienky, že olovo môže ochrániť ľudské telo pred kozmickým žiarením.

Tu je krátka rekapitulácia pôvodného scenára Apolla 15, v ktorom bolo použité sokolie pierko a geologické kladivo na demonštráciu takzvaných účinkov mesačnej gravitácie. Tak ako pri všetkých rituáloch, aj pri dosiahnutí požadovaného výsledku je dôležitá každá činnosť a každé slovo. Pri pohľade na tieto experimenty, by ste teda mali mať na pamäti, že správy pre samých seba sa pri každej príležitosti naočkujú do ich vlastných rituálov. Paradoxne (ako sme si už ukázali inde) snímky z NASA tiež preukázali, že tieto správy možno považovať za tipy, že niečo nemusí byť také, ako sa zdá. To isté platí pre čítanie všetkých správ o týchto udalostiach. V tomto popise rituálu Apollo 15 si všimnite konkrétnu zmienku o geologickom kladive a irónie umiestnenia pozemského cvičného miesta na Zemi, ktoré sa nachádza hneď na druhej strane cesty oproti kanceláriám USGS vo Flagstaffe v Arizone, čo by sa nemalo ignorovať. Ani skutočnosť, že toto miesto lunárneho cvičenia nebolo uchované ako historický pamätník, práve naopak, teraz je to miestne smetisko. Ale to už stačí, tu je popis poskytnutý zamestnancom Mission Control Joe Allenom v predbežnej vedeckej správe Apolla 15 :

Počas posledných minút tretej extravehiculárnej aktivity sa uskutočnil krátky demonštračný experiment. Ťažký predmet (1,32 kg hliníkové geologické kladivo) a ľahký predmet (0,03 kg sokolie pierko) sa uvoľnili súčasne z približne rovnakej výšky (približne 1,6 m) a nechali sa spadnúť na povrch. V rámci presnosti simultánneho uvoľnenia bolo pozorované, že objekty prešli rovnakou akceleráciou a narazili na mesačný povrch súčasne, čo bol výsledok predpovedaný osvedčenou teóriou, ale výsledok je napriek tomu vzhľadom na počet divákov, ktorí boli svedkami experimentu a skutočnosť, že cesta domov bola kriticky založená na platnosti konkrétnej testovanej teórie, uspokojivý.

Tento malý vedecký experiment by sa dal interpretovať aj ako politicko-náboženský rituál. Keď už sme spomenuli asociácie s USGS, použitie sokolieho peria by mohlo byť pripísané názvu lunárneho modulu Apollo 15 (ktorý sa údajne volá podľa maskota Akadémie USAF), je však tiež pravda, že egyptský boh Horus bol zobrazovaný ako muž so sokoľou hlavou. Symbolom Spojených štátov je ďalšie operené stvorenie, orol, a pod vlajkou vtedajšieho Sovietskeho zväzu bolo kladivo, symbol robotníkov.

Obrázok 18.4., v knihe na str. 304 Detail z oficiálnej štátnej vlajky Zväzu sovietskych socialistických republík z rokov 1922 až 1991.

Ak tento malý sci-fi tanec naznačil, že pokiaľ ide o mesačný prieskum, boli Američania a Sovieti vo vesmírnom vákuu rovnocennými partnermi, kladivo držané v dominantnej pravej ruke astronauta znamenalo, že Sovietsky zväz bol v poradí v skutočnosti najvyššie.

Napriek záujmu tohto autora o kultúrne aspekty vesmírneho prieskumu NASA, rovnaký bol dôraz na účinky gravitácie počas demonštrácie z roku 1971, že význam jej paralel s egyptským rituálom som si nevšimla, až kým fyzik Brian Cox z CERN-u neprezentoval na BBC TV v októbri 2014 aktualizovanú verziu tohto gravitačného experimentu. Už vtedy bol v polovici vysvetľovania toho, čo sa chystá urobiť, keď som si zrazu uvedomila, že to, čo vlastne vidím, je egyptský rituál pôsobiaci ako vizuálny podtext a celé cvičenie bolo aktualizované tak, aby to malo význam pre expedície na Marse. Stalo sa toto.

Experiment sa natáčal v NASA Plum Station v Sandusky v štáte Ohio, ktorá je súčasťou Glennovho výskumného centra. Ignorujúc dve veže budovy na výskum nulovej gravitácie, ktoré boli navrhnuté práve pre podobný experiment, Coxa nakrútili v dramatickejšej a fotogenickejšej komore na simuláciu vesmírneho vákua, ktorá je najväčšia na svete. Postavila ju NASA v roku 1969 na testovanie vesmírneho hardvéru v simulovaných podmienkach LEO, meria 100 stôp v priemere a 122 stôp na výšku. Používala sa na testovanie vesmírnych pohonných systémov pre mnohé z misií na Mars, čo by mohlo vysvetľovať, prečo si ho Cox vybral namiesto veží, pretože ak by mal byť v tomto šoubiznise aj politicko-symbolický prvok, potom by to bolo presne toto miesto. Rozmery zariadenia veží na voľný pád nemohli umožniť poetické finále, ktoré bolo v tejto epizóde plánované.

V rámci prípravy na pristátie na planéte slivkovej farby bolo na dno komory umiestnené pieskovisko, ktoré bolo vysoko nad červenou guľou (nahradilo kladivo, ale na rozdiel od rituálu Apollo 15, tentoraz bolo umiestnené na ľavej strane) a zväzok pštrosích pierok (nahradzujúci jedno sokolie pierko, ale na pravej strane) boli pripevnené k plošine zavesenej na hornej kupole. Je zaujímavé, že ešte v starovekom Egypte pštrosie pierko symbolizovalo aspekt Thovta, aspekt pravdy, pretože červená guľa mala symbolizovať srdce zosnulého. Aj keď stále je jadrom veci, túto červenú guľu možno rovnako dobre považovať za červenú planétu.

A práve v tejto chvíli vysielania mi to zaplo! NASA vykonávala staroegyptský rituál váženia srdca maskovaný ako gravitačný experiment.

Avšak odhliadnuc od egyptských konotácií, Cox si dal tú námahu, aby informoval svoje publikum, že na tento experiment sa používa červená bowlingová guľa. Aj pri tomto výbere objektu sa ponúkalo niekoľko trefných narážok. Tento odkaz na bowlingovú guľu s pierkami okamžite pripomína film bratov Coenovcov z roku 1998 The Big Lebowski :

Dude sa opäť objaví s bowlingovou guľou, tentoraz je žiarivo červená. Drží ju plný sily a hrdosti, keď učí Maude, ako sa hrá bowling. Potom pláva bowlingovou dráhou medzi nohami mnohých žien. Akonáhle dorazí na koniec dráhy, zistí, že ho prenasledujú traja nemeckí Nihilisti v červených spandexových oblekoch a nesú obrovské nožnice.

Samotní Coxovi scenáristi mohli dokonca umne narážať na Das Marsprojekt od Wernhera von Brauna. Napísaný v roku 1948, bol celkom komplexnou architektúrou pre ľudskú pilotovanú misiu na Mars a bol preložený do angličtiny v roku 1953.

Ak von Braunov predchádzajúci takzvaný konkurenčný závod na Mesiac stelesňoval rituál Apolla 15, na papieri vyzeralo toto cvičenie z roku 2014 veľmi podobne ako opakovanie toho istého posolstva: všetky veci vyzerali akoby rovnaké, ale s ťažkým predmetom vľavo a ľahkým predmetom vpravo, z čoho vyplýva, že Američania sú ten dominantný partner.

Alebo sa môže stať, že ďalší aspekt výskumu Marsu uskutočneného po Vikingovi v 70. rokoch sa zvečnil v extravagantnom vizuálnom finále tejto sekvencie z roku 2014. Na konci experimentu sa stalo toto: červená bowlingová guľa, ktorá bola natočená spomalene, narazila do pieskoviska. Keď to urobila, zväzok pierok - ktoré dovtedy cestu absolvovali ako jeden - sa oddelil, podobne ako guľôčky pri údere loptou, a táto šestica bŕk bola skutočne veľmi ľahké a plná peria, skôr ako sa usadili na pieskovisku.

Tento obraz červenej gule, ktorá narazí do piesku, sa javí ako ďalší vnútorný žart. Tentokrát ide o kolegu, ktorý sa výskumu Marsu veľmi venuje od samého začiatku: jadrový fyzik John E. Brandenburg. Na 42. lunárnej a planetárnej vedeckej konferencii NASA v roku 2011, venovanej vývoju slnečnej sústavy, Brandenburg uviedol, že atmosféra Marsu bola terminálne poškodená jadrovými výbuchmi, ktoré zasiahli aj dve miesta, ktoré najskôr zachytil Mariner 9 a potom Viking: región na sever od pyramíd Elysia a Tvár na Marse. Neboli vypracované žiadne informácie o tom, či tieto nehody boli spôsobené nefunkčnými kozmickými loďami.

Medzi mnohými motiváciami Brandenburgovho úsilia spojiť Mars s jadrovou devastáciou, ktorú priniesli bojujúce mimozemské frakcie, vyčnievajú dvaja kandidáti: môže to byť hra s myšlienkami spojená s nebezpečnou myšlienkou, že kontakt ETI je dobrý nápad, čo bolo aj hľadisko Stephena Hawkinga, alebo by mohlo ísť o rozšírenie toho, čo sa už deje tu na Zemi. Skutočnosť, že miesta, ktoré Brandenburg vybral sú založené na dvoch lokalitách, kde "pyramidálne štruktúry, ktoré sú vzhľadom na okolie dostatočne zvláštne, a preto si zasluhujú bližší pohľad," ako to Sagan uviedol v súvislosti s Elysiom, by naznačovala prvú možnosť. Ak sa však pozrieme na našu vlastnú históriu, dalo by sa povedať, že naše vojnové správanie v súvislosti so štiepením jadra spustilo pred rokmi ETI reakciu, ktorá viedla k tomu, že DOD a jeho jadroví fyzici zrkadlili svoje vlastné správanie a pripisovali to vojnovému scenáru pre ETI na Marse.

Mnohí vedci sa Brandenburgovej teórii vysmievajú, v otázkach Marsu a Cydónie má prsty už dlho. Brandenburg, ktorý písal listy výhradne veľkými písmenami, bol hanblivým členom postvikingskej konferencie organizovanej Pozosom a Hoaglandom. Účastníci tejto konferencie boli hlavnými motormi rôznych postojov k prieskumu Marsu a predmetu ETI a vytvorili niekoľko mechanizmov na vysvetlenie komplexu na Cydónii. Brandenburgova verzia mala podobu katastrofického scenára.

Po svojom oznámení z roku 2011 Brandenburg v roku 2014 publikoval dokument "Dôkazy masívnych termonukleárnych výbuchov v minulosti Marsu, hypotéza o Cydónii a Fermiho paradox." Tento dokument sa venoval všetkým podstatným problémom, ktoré má NASA s Marsom a s verejnosťou, ETI, Cydóniou a problémy s uskutočniteľnosťou ľudského vesmírneho cestovania.

V priebehu času Brandenburg svoju hypotézu stručne zhrnul : "Analýza nedávnych izotopových údajov z Marsu, gama lúčov a obrazových údajov podporuje hypotézu, že na Marse v dávnej minulosti pravdepodobne došlo k dvom obrovským termonukleárnym výbuchom a tieto výbuchy boli zamerané na miesta predtým objavených artefaktov. Analýza vylučuje veľké nestabilné "prírodné jadrové reaktory," namiesto toho sú údaje konzistentné so zmiešanými výbuchmi fúzie a štiepenia. Snímky v rádioaktívnych centrách výbuchov nevykazujú žiadne krátery, čo zodpovedá "výbuchom vzduchu". Zdá sa, že výbuchy súvisia s miestami nájdených artefaktov na Cydónii a Galaxias Chaos.".

Analýza nových snímok z obežných dráh Odyssey, MRO a Mars Express ukazuje na týchto miestach silné dôkazy o erodovaných archeologických objektoch.

Celkovo vzaté, údaje vyžadujú, aby sa brala do úvahy hypotéza o Marse ako o mieste starovekého planetárneho jadrového masakru. Fermiho Paradox, nečakane tiché hviezdy, sa dá vyriešiť na Marse. Predbežne sme pred týmto možným aspektom vesmíru varovaní.

Autor sa preto zasadzuje za to, aby sa ľudská misia na Mars uskutočňovala okamžite s cieľom maximalizovať poznatky o tom, čo sa stalo. " (JE Brandenburg, "Dôkazy pre veľký, prírodný, paleo-jadrový reaktor na Marse", NASA, 42. lunárna a planetárna vedecká konferencia, 2011, JE Brandenburg, "Anomálne jadrové udalosti na Marse v minulosti," stretnutie spolku Mars, 2014, JE Brandenburg, Vincent DiPietro a Gregory Molenaar, "Hypotéza o Cydonii," Journal of Scientific Exploration 5, č. 1 [1991]: 1-25.)

A ak sú tieto predmety nepoddajné, urobte z nich strašiaka - alebo v terminológii JPL, veľkého galaktického Ghúla. Čo sa naozaj stalo, v roku 2015 Brandenburg vypracoval svoju teóriu, aby uviedol, že tieto výbuchy spôsobili mimozemšťania, ktorí nežijú na Marse.

Viac myšlienkových hier: Kto koho kopíruje? V prvej Brandenburgovej knihe z roku 2011 Life And Death on Mars je kapitola 7 nazvaná "Krištáľový palác na Marse.".

V knihe Myersa and Percyho Dve Tretiny : Dejiny našej Galaxie, publikovanej v roku 1993, je 7. kapitola v časti 3 nazvaná "Krištáľový palác."Aj keď Dve Tretiny obsahujú Mars, táto časť knihy sa týka skôr vzťahu ETI k Zemi.

Vo svetle toho všetkého by nebolo prekvapujúce, keby rituál na Plum Station nemal v sebe skrytý jadrový odkaz. Prípadne, ak zostaneme pri egyptských symboloch alebo bohoch, ak zostaneme pri mystických rituáloch milovaných americkou vesmírnou agentúrou a trikrát skvelým poslom Hermesom, objavili sa okolo októbrovej epizódy šou Briana Coxa z roku 2014 "ukáž, ale nepovedz" tri nukleárne aspekty alebo zvláštnosti :

1. Táto relácia bola prvýkrát uvedená v BBC presne v tom istom mesiaci, v ktorom sa Brandenburgov príspevok dostal do médií. Príspevok obsahoval mapu Marsu zobrazujúcu dve červené gule na miestach, ktoré považoval za vystavené účinkom jadrových výbuchov. Vo svojom príspevku z roku 2014 Brandenburg podrobne rozoberá artefakty na Cydónii a uspokojuje sa s tým, že v Galaxias Chaos je jeho zvláštnou stolovou horou, ktorá je jeho preferovaným miestom pre druhé jadrové nálezisko severne od Utopia Elysium. Potom prišla časť PSI-Ops.

Ak by niekto chcel poskytnúť potravu ostatným na diskreditáciu spojenia ETI s Cydóniou a vlastne s Marsom všeobecne, profesionálny vedec John E. Brandenburg to urobil správnym spôsobom. Bez ohľadu na čisto vedecké námietky proti jeho revidovanej teórii jeho kolegovia jeho výber časopisu nepovažovali za vhodný. Ani jeho vlastné činy v nasledujúcom roku. Jeho do očí bijúci nesúlad so základnými pravidlami prezentácie plagátov na konferencii Lunar and Planetary Science Conference 2015 sa zmienil o jeho súčasníkoch. Všetko to poskytlo jeho rovesníkom ďalšiu príležitosť opustiť Brandenburgov piesoček. Skúsený Brandenburg dokonale vedel, ako sa riadiť pravidlami svojej profesie, ale ak niekto vo vesmírnom bratstve niekedy parafrázoval kráľa Henricha II a zamrmlal, apropo, na adresu Cydónie: "Kto nás zbaví tejto nepríjemnej tváre?" potom z neho Brandenburgove činy urobili dobrého kandidáta na vykonanie tejto práce. Aj keď v tomto smere nemusí byť sám.

Obrázok 18.5., v knihe na str. 307 Obrázok sondy Mars Reconnaissance Orbiter zverejnený v Brandenburgovom diele z roku 2014, v ktorom boli červené gule použité na označenie miest dvoch údajných jadrových výbuchov a šípky ukázali, ako mohol vietor kontaminovať miesta Cydonia Mensa a Galaxias Chaos.

2. Koncom roka 2015 a začiatkom roka 2016 ignoroval Elon Musk, miliardár, zakladateľ spoločnosti Space X, všetky problémy spojené s jadrovým spadom, keď predložil názor, že nukleárne zamorenie oblohy Marsu uľahčí terraformáciu planéty pre ľudský život oveľa rýchlejšie ako súčasné odhady.

Niekto by si mohol klásť otázku, či Musk v skutočnosti Brandenburgovu teóriu nepodporoval, zatiaľ čo predchádzal problémom s akýmikoľvek jadrovými incidentmi - náhodnými alebo inými -, ktoré by sa mohli okolo červenej planéty vyskytnúť v budúcnosti.

3. V marci 2016, v ten istý deň, keď bol oznámený pokrok v budovaní jadrovej fúzie Tokamak, oznámila NASA v médiách svoj zámer oživiť svoj záujem o využitie jadrového štiepenia pre misie s posádkou na Mars. Na odôvodnenie svojho rozhodnutia uviedla agentúra historické využitie štiepenia jadra uskutočňovaného na jej kozmickej lodi, nepodporila však zverejnený záznam Apolla vylúčením misií Apollo z chronológie zverejňovanej médiám. Skutočnosť, že vákuová komora Plum Station bola pôvodne postavená na testovanie vesmírneho hardvéru s jadrovým pohonom, určite zodpovedala svojej úlohe v tomto rituáli s gravitáciou z roku 2014 a v Brandenburgovom výbere červených guličiek na mape, ktoré predstavovali jeho jadrové výbuchy spojené s demonštráciou Briana Coxa a s plánmi Elona Muska zmeniť atmosféru Marsu.

Vráťme sa na Plum Station, akonáhle sa guľa a perie konečne usadili na pieskovisku, bolo vidno, že Cox a tí v riadiacej miestnosti vyjadrujú spokojnosť a v niektorých prípadoch prekvapenie, že "všetko sa stalo súčasne, presne podľa predpovedí." Pochybovali o tom, že skorší rituál Apolla z roku 1971 bol vykonaný vo vákuu?

Majúc toto všetko na pamäti, je na čase dokončiť Hawassovu ságu, pretože je spojená s iným vesmírnym programom určeným pre Mars, ktorý má však hlboké súvislosti s otázkami týkajúcimi sa ľudského vesmírneho cestovania, egyptskej kultúry a samotného Hawassa. Nechali sme ho v Gíze, kde organizoval projekt SCA / NGS na natáčanie nového robota v južnej šachte Kráľovskej komory. Chystala sa cesta až k blokovaciemu kameňu, ktorý Gantenbrink našiel a natáčal pod ním, okolo neho a cez neho. Keď bol film konečne uvedený, videli sme obzvlášť zaujímavú Hawassovu akciu, ktorý dokonale vedel, čo sa má odhaliť. Moscow Times zaznamenal veľmi vzrušeného Hawassa. "Sú to ďalšie zapečatené dvere...!" zvolal. Tým sa úplne obrátil jeho odmietavý názor z roku 1993, keď, ako si pamätáte, tento blokovací kameň podľa jeho názoru vôbec dvere nepredstavoval!

V novembri 2002, dva mesiace po akcii SCA / NGS, bolo Hawassove meno vypálené na CD určené pre jednu z dvojice sond, ktoré sa v lete 2003 dostali na Mars.

Prečo? Bola to nejaká odmena za jeho kompletnú zmenu tváre k blokovaciemu kameňu Kráľovskej komory?

Technici z JPL tvrdia, že príprava tejto dvojice sond bola veľmi náročná, že boli objednané v zhone, a keďže výroba trvala iba tri roky od návrhu v roku 2000 po štartovaciu rampu v roku 2003, fungovali na dvoch tretinách mantry NASA, ktorá bola v móde: rýchlejšie, lepšie, lacnejšie. Tieto sondy boli skutočne skonštruované rýchlejšie, boli technicky lepšie, ale bohužiaľ, neboli lacnejšie ako predchádzajúce pokusy. Dva Mars Exploration Rovery, alebo MER-1 a MER-2, ako boli známe počas vývoja a konštrukcie, boli považované za predzvesť ľudských posádok skúmajúcich Mars. Aj keď prezident George W. Bush a NASA čakali pred vykonaním tohto druhu verejného vyhlásenia, kým prvá z týchto sond MER bezpečne pristane. Po ich zostavení a vyskúšaní boli tieto dve sondy identifikované označeniami MER-A a MER-B pripravené na let NASA. V čase pred štartom získali MER-A a MER-B dodatočné mená, Spirit a Opportunity.

Projekt MER v spoločnosti JPL zapadá tak dobre do projektu blokujúceho kameňa SCA / NGS, že je možné položiť otázku, či niečo v priebehu uplynulých rokov od Gantenbrinkovho prvého objavu v roku 1993 inšpirovalo ďalšie tiché spojenie medzi NASA a červenou planétou a ako posol sa použil miestny mýtus. Otázka je legitímna, pretože mýty, ktoré vytvorili Kubrick a Clarke v 60. rokoch, boli zdanlivo stále živé a zdravé a boli v súlade s egyptskou mytológiou, ktorú bolo možné pripísať dvojčatám MER-A/Spirit a MER-B/Opportunity.

Tesne pred mediálnym spojením SCA / NGS v roku 2001, odštartovala sonda Odysea, ktorá mala doraziť na Mars mesiac po skríningu SCA/NGS. Bol to 2001 : Vesmírna sonda Odysea odkazujúca na Kubrickov posledný záber nenarodeného dieťaťa cestujúceho nahého pred stvorením cez vesmír, alebo to bolo možné považovať za Odyseu: Návrat domov? Spojenie s touto predstavou spočíva v pomenovaní týchto dvojičiek projektu MER.

Samotná skratka MER odkazuje na staroegyptské slovo popisujúce špirálovité svetlo, ktoré je možné vidieť v dôsledku nažhavenia mysle. Inými slovami, meditačné praktiky vytvorili koncept Mer, ku ktorému bol pripojený koncept Ka a Ba. Ka bol egyptský koncept čistého ducha. Ba fungovalo ako rozhranie medzi čistým duchom a fyzickým telom. Inými ezoterickými pojmami by to bolo Všetko, čo existuje, éterické Ka a astrálne Ba. Kombinácia Mer + Ka + Ba uľahčuje schopnosť prechádzať medzi rôznymi energetickými stavmi. Najčastejšie to ilustrujú dva vzájomne prevrátené štvorsteny na webových stránkach New Age, ktoré o týchto veciach diskutujú. Prijatím skratky MER a pripojením písmen A a B k ich sondám NASA zakódovala efektívne tieto egyptské koncepty do svojej novej misie na Marse. Aby ste sa dostali do Ka, vyžaduje duchovná sonda MER-A ďalšie písmeno K. Aby ste sa dostali do Ba, sonda Opportunity MER-B, potrebujete ďalšie písmeno A. V rámci správnej miery ďalšie dve písmená, vďaka ktorým toto kódovanie funguje, je tu tiež slovo Ka. Inými slovami, Ka predstavuje neviditeľnú dušu a éterické telo, Ba predstavuje trojrozmerného ducha a astrálne telo. Niektorí ľudia môžu vidieť Ba prejavujúce sa ako svetlo obklopujúce ľudské telo. Vidia rôzne farby v závislosti od emócií osoby a okolností , ktoré v tom čase prevládajú.

Obrázok 18.6., v knihe na str. 309 Merkaba, staroegyptský koncept svetla, ktoré sa prejavuje ako vnútorná rotácia, je znázornený ako súčasť dvoch vzájomne prevrátených štvorstenov.

Slová sú viac než iba opis vecí. Je celkom zrejmé, že tieto egyptské koncepty ilustrujú telepatické rozhranie medzi stavmi vedomia a ich prejavmi vo fyzickom svete. A vzhľadom na vynorenie Srí Jantry v Spojených štátoch, glyfy hradu Barbury vo Veľkej Británii a trojuholníkové formy, ktoré sa objavujú tam zdola, je teraz úplne jasné, že NASA na kódovanie svojich správ na Mars používa aj techniky pomenovania.

Na materiálnejšej úrovni tetraedrálne formy, ktoré NASA na pristátie sond na Marse zvolila, spolu s ich pochopením fyziky rotujúcich gúľ (rotácia gule okolo svojej hypotetickej osi vytvára štvorboké tlakové body vo vnútri gule, ktoré sa dynamicky prejavujú pri špecifických bodoch na povrchu gule) odhaľuje, že sú si veľmi dobre vedomí vzájomne prepojeného štvorbokého potenciálu Merkaby. A navyše, že to je kombinácia ľudského vedomia s fyzickým, ktorá produkuje požadované stavy prenosu energie. Celé toto kódovanie dvoch sond ohlasujúcich prístup cestovania s posádkou na Mars, skôr naznačuje zoznam želaní, pretože v súčasnosti pilotovaná kozmická loď nie je nakonfigurovaná tak, aby fungovala podľa kritérií ilustrovaných Merkabou. Duch je ochotný, ale telo je slabé. Možno Opportunity skutočne popisuje vôľu nadviazať spojenie s hviezdami a ETI s cieľom postúpiť vpred.

Vzhľadom na usporiadanie v Gíze stojí za zmienku, že v sumerskom a potom akkadskom jazyku znamenal Kakkabu hviezdu a bol zobrazený ako jedna hviezda. Postupom času sa z toho stal vodorovný rad troch hviezd (ako tri pyramídy v osi X južne od Menkaureovej pyramídy). Potom zmenil smer a bol vyjadrený vertikálne (ako tri pyramídy v osi Y východne od Veľkej pyramídy). Potom to bolo napísané ako tri hviezdy v trojuholníkovom usporiadaní, potom boli tieto snímky pre hviezdu (alebo slnko) napísané klinovým písmom.

Slovo pre meteorické železo sa zachovalo z egyptského jazyka prostredníctvom koptského slova Ba. Volalo sa to "železo spadnuté z neba" a Tutanchamonovo mumifikované telo malo meteorickú železnú dýku opláštenú zlatom, umiestnenú vedľa jeho pravého stehna (gesto pripomínajúce obetu a podobné neskorším príbehom zraneného rybárskeho kráľa zo západných tradícií).

Pri pomenovaní týchto dvoch sond NASA nielenže sledovala moderné chápanie Merkaby ako kozmickej lode, ale tieto sondy nasiakla ešte viac vrstvami metafyzických informácií, ako už sme spomínali. V staroveku sa Mer + Ka + Ba mohol prekladať na troch úrovniach: ako doslovný nositeľ bohov, komunikácia medzi nebeskou dušou a pozemským duchom, alebo prozaickejšie - starodávny záznam o dopade meteoritu. Mezopotámske kultúry považovali astronomické udalosti za znamenie a v tomto zmysle o nich aj písali. Tieto znamenia sa skladali z dvoch častí: prvá obsahovala záznam udalosti a druhá následky tejto udalosti pre mocných.

Hawass nepovedal, s ktorou z dvojice sond MER-A/Spirit alebo MER-B/Opportunity cestuje s jeho menom a mnoho kritikov by tipovalo MER-B, ale keďže Hawass nakoniec odovzdal svoj odznak prieskumníka rezidencie NSG v roku 2011 - v tom istom roku, keď sonda Spirit na Marse prestala pracovať, potom bude MER-A poetickejší.

Azda dvojica sond MER naznačuje, že NASA myslí z hľadiska ezoterickejších aspektov ľudského cestovania vesmírom na potreby harmonizácie mysle s prostredím (ich analógia temnej hmoty) a ochrany jej astronautov (ich analógia temnej energie) prostredníctvom vhodnej technológie kozmických lodí.

Ďalšou možnosťou je, že tieto dve sondy diskrétne oznamovali potrebu pomoci v tejto oblasti prepojením ducha a príležitosti Mars Exploration Roverov s inšpirovaným americkým spisovateľom marťanskej mytológie Edgar Rice Burroughsom. Nakoniec, MER-A/Spirit vyjadruje predstavu, áno! ducha éry. A MER-B/Opportunity obsahuje očiam skryté iniciály ERB. Takže v tomto duchu a ako o ňom hovorí väčšina jeho fanúšikov, odteraz budem na Burroughsa často odkazovať jeho iniciálami ERB.

Je čas ísť na Barsoom.

Mapovanie Marsu mysľou

Plánovanie stojace za sondami MER naznačuje, že pozornosť sa teraz upriamuje na mentálnu stránku prieskumu vesmíru, takže je vhodné poznamenať, že hlavným motorom amerických myslí je zrejme ERB. Jeho kniha Princezná z Marsu z roku 1917 inšpirovala nejednu kariéru v oblasti vedy, prieskumu vesmíru a tvorby máp. Pre tých, ktorí nie sú zvlášť oboznámení s jeho prácou, je dôležité vedieť iba to, že NASA má zjavne veľký záujem, pretože agentúra stále pristáva so svojimi sondami na miestach opísaných v jeho knihách alebo v ich blízkosti. Ak vezmeme mapu Barsoomu od ERB a porovnáme ju s mapami Marsu od NASA, nájdeme veľa zaujímavých paralel s prieskumom NASA a marťanskou mytológiou, ktoré boli vyrozprávané v diele Princezná z Marsu a diele Myersa a Percyho z roku 1993.

Obrázok 18.7., v knihe na str. 311 Mapa miest na Barsoome, farebne odlíšená na základe obyvateľov a ich funkcii, vytvoril Oberon Zell, vládca v práci Edgara Rice Burroughsa.

Obrázok 18.8, v knihe na str. 312. Mapa Marsu z laserového výškomeru Mars Orbiter (MOLA) prekrytého polohami Hélia a Ptarthu.

Mapa Barsoomu jasne ukazuje, že centrom, z ktorého pre ERB vychádza všetko ostatné, boli partnerské mestá Veľké Hélium a Malé Hélium. Burroughs ich umiestnil na 30° južne a 90° západne od poludníka Marsu, ktorý dnes používa NASA.

Pri pohľade na umiestnenie partnerských miest ERB, Veľkého Hélia a Malého Hélia, a na umiestnenie komplexu Tváre na Cydónii, ktorý je súčasťou príbehu v knihe Dve Tretiny, je možné vidieť, že tieto dva modely spája celoplanetárny model zvláštneho pravouhlého trojuholníka na Cydónii, diela, ktoré sú oddelené sedemdesiatimi šiestimi rokmi rozprávania.

V tejto mierke sa teraz dvojičky Hélium ocitli ako analógia D&M Toru (čo je celkom vhodné v porovnaní s pomenovaním tejto položky v rozprávaní Dvoch Tretín, kde sa tento päťstran nazýva Sustanator, čo znamená Brána Slnka). Tvár pri uhle 90 ° zaujme Ptarth a umiestnenie komplexu na Cydónii, predmet marťanského segmentu v Dvoch Tretinách. Poludník Barsoomu stúpa z 30° polohy a na tejto mierke mapy, podľa výpočtu Oberona Zella zo spisov ERB, je mesto Exum na rovníku a mesto Horz na 40 ° severne.

Obrázok 18.9., v knihe na str. 312 Miesta pristátia NASA na Marse k dnešnému dňu.

NASA priviedla Viking 2 dole neďaleko nultého poludníka Barsoomu v oblasti Brandenburgovho jadrového výbuchu. Zhodou okolností, o desaťročia neskôr, pristál Pathfinder z NASA pozdĺž pobrežia neďaleko svojho virtuálneho anagramu - fiktívneho mesta zvaného Ptarth. Takže Pathfinder sa rovnako dobre mohol volať Finder of Ptarth (Ten, ktorý našiel Ptarth). Presnejšie táto sonda symbolizovala návrat ku zdroju, pretože obsahovala aj anagram egyptského boha tvorcov Ptaha. V skorších dobách sa Egypt volal Hwt Ka Ptah. Takto bol Pathfinder prepojený s MER-A / Spirit a so Stargate v Gíze, ktorú vo vesmíre zastupuje podpis Zahiho Hawassa.

NASA však možno premýšľa menej o tom, že myseľ vládne nad hmotou. Zámerom môže byť zdvojnásobenie týchto sond MER s cieľom spojiť mestá Washington a Hélium, čím sa posilní zámer ťažby hélia v slnečnej sústave, pričom sa naučíme, ako sa dostať na Mars. (Hlavným problémom je palivo.) Potom by mestá Hélium boli obdobou podmorského fiktívneho Pentagónu, skutočného Pentagónu pripadajúceho na mesto Barsoom na juhozápade, oblasti vojenského výcviku a tiež jadrových skládok v príbehu zo Sekcie Silbury v knihe Dve Tretiny.

Čas na otázky v súvislosti s knihou Dve tretiny : Dejiny Našej Galaxie

Otázka: Dostával Myers prostredníctvom svojich spisov inšpiráciu z vlastného vedomia ERB? A keď potom spolupracovali s Percym, využívali ďalšie kolektívne vedomie?

Odpoveď: Myers dostal všetok materiál pre Dve Tretiny intuitívne a spolu s Percym pomocou kreativity a logiky túto knihu zostavili do jedného roka. Myers ako Američan mal lepšie povedomie o ERB ako autorovi, ako David Percy, ktorý jeho knihy vôbec nepoznal.
V čase písania Dvoch Tretín Myers a Percy nevideli rozsiahly model zvláštneho komplexu na Cydónii na červenej planéte. "Veža predkov" v strede "Mesta na Cydónii" je v skutočnosti opísaná ako predmet predstavujúci jedno z miest Hélium a druhé by bolo na stolovej hore Tváre, ale nikdy nebolo postavené.
Značka mesta Barsoom / Silbury je mimo asi o 69,28 ° zemepisnej šírky. Hlavný poludník Barsoomu je tiež od vŕška poludníka Silbury mimo asi o 56,45 ° zemepisnej dĺžky. Tieto uhly majú význam, ako je opísané v Dvoch Tretinách, zatiaľ čo ako už bolo uvedené, pri pomenovaní oblasti na komplexe Marsu Horz, Myers a Percy nevytvorili spojenie so žiadnym podrobným mapovaním Barsoomu. Nemožno teda obviniť týchto dvoch moderných autorov z akýchkoľvek úprav.
To znamená, že by nedokázali vygenerovať komplikovaný príbeh a napísať svoju knihu do jedného roka bez inšpirácie od intuitívnej mysle. Ich práca obsahuje tak veľa vecí, o ktorých vedome nič nevedeli, záležitostiach, ktoré predvídali diskusie prebiehajúce dnes na poli vedy. A čo je dôležitejšie, ich kniha poskytuje užitočné a pravdepodobne základné vedomosti týkajúce sa prieskumu hlbokého vesmíru. Čo by nás malo všetkých prinútiť myslieť na to, ako presne máme pristupovať k svojim myšlienkam.
Modely Cydónie, oblasti na Marse

Zdá sa, že Mars funguje ako červená handra pre býka. Samotné fakty, ktoré diela Burroughsa a Myersa a Percyho navzájom odrážajú, že NASA považuje za dôležité zosúladiť svoje sondy v názvoch a konaní s formami rozprávania minulosti aj súčasnosti, že vedci z NASA a zo SRI sú zapojení do jasnovidectva, RV pozorovateľov a spájajú sa s ľuďmi s výnimočnými talentmi, ako je Uri Geller, že Cayceho ARE stále zúfalo hľadá zdroj energie Atlantídy a škrabká sa po archeologických náleziskách nášho sveta a hľadá stopy - to všetko by mohli byť výsledky vedomia pracujúceho v čase a s rôznym vnímaním, v závislosti od zámerov účastníkov. Akákoľvek podvedomá duševná a duchovná príbuznosť s minulosťou a budúcnosťou Marsu uľahčuje predstavu, ako veci dokončiť, ale zároveň predstavivosť, aj keď je vyjadrená ako film, hudba alebo umenie, nemôže nahradiť veľmi skutočné a praktické úsilie spojené so skutočným pokusom dostať ľudské bytosti na Mars.

...

... o tom, ako si lámu niektorí vedci mozgy na Planéte Zem, aby postavili raketoplán pre cestu ľudí na Mars, sa budeme venovať nabudúce. Žeby táto inšpirácia plánov pre koncepciu pokročilých vesmírnych plavidiel bola zakódovane ukrytá aj v Stonehenge v Anglicku?

© Andrea Svinčiak, www.ariadneknihy.sk, júl 2022

© Marian Svinčiak, www.ariadneknihy.sk, júl 2022􏰗􏲇􏲍􏱩􏰲􏰳􏰋 􏰲 􏰍􏰑􏰐􏱶􏰌􏱽􏰳􏰲􏰳􏰋􏰓 􏱩􏰗􏰐􏰑􏱽 􏲆􏱬􏰍􏰌􏱬􏰴􏱕􏰌􏰋


https://www.ariadneknihy.sk/