Prečo PSYCHOLÓGIA nedokáže určiť skutočnú duchovnú príčinu stavu ľudskej bytosti? ... alebo obmedzená opisná veda piatich zmyslov ...

18.07.2024

Mnohých čitateľov zaujíma téma psychológie, nakoľko ju vnímajú ako veľmi povrchnú a plytkú, čo sa týka celostného pravdivého poznania a zvyšovania úrovne Vedomia. Dnes sme sa dostali teda aj k tejto téme ...

Psychológia len piatimi (možno šiestimi?) "fyzickými" zmyslami popisuje vonkajšie prejavy psychologického a tzv. "východiskového" psychiatrického stavu človeka. Toto je nepísaná axióma, o ktorej sa dennodenne presviedčame aj medzi našimi klientami. Kto stanovuje normy správania sa človeka? Odkiaľ pochádza vyššia etika a mravné kvality ľudskej bytosti? ... Nie je to náhodou priaznivá energia, ktorej čistota a vyváženosť nesie algoritmy dobra, cností (svetla), na ktorú je potrebné sa naladiť a prijímať ju do svojho vnútra stabilne? Pozrime sa na súčasnú situáciu ...

Po poslednej šaškárni s covidom sa spoločnosť rozdelila, aj keď sa to tak navonok nezdá (alebo to postupne zaniká), na dva tábory. Je to zjavné a viditeľné takmer všade, či už žiaľ aj v rodinách, v pracovných vzťahoch, alebo je to zjavné aj v médiách. Jedna strana (budeme ju volať mainstreamová) sa tvári, že je tá oprávnená určovať, ako má spoločnosť fungovať a tá druhá je považovaná za dezolátsku. Dezolátska strana si tiež myslí, že je v poriadku a považuje za nenormálnu práve mainstreamovú stranu.

Preto sa pýtame: Je to skutočne tak, že psychológ môže ohodnotiť človeka, robiť znalecké posudky? Samozrejme, v mnohých prípadoch je to žiadúce najmä pre spoločnosť, pretože pokiaľ psychiatrický pacient ohrozuje životy iných ľudí, nie je možné jednať inak ... A teraz, z ktorej strany tábora ten psychológ je? Je naozaj objektívny, smeruje tendenciou svojho Vedomia a vyváženosti, či odbornosti  k pravdivosti a objektivite? Alebo má štyri tituly a je v podstate ako zvieratko, viď príklad bývalá hviezda Slovenska Mikas?

Ďalší príklad z dnešných dní. Vojna na Ukrajine. Nie, pardon, hovorí sa tomu špeciálna operácia. Kto stanovil veľmi plochú tézu, že Rusko napadlo Ukrajinu? Naozaj? Kto stanovil, že deťom v školách sa má hovoriť táto téza a nie, že vojnu začali vyprovokovaním USA a Deep State (nehovoriac o exopolitike a duchovných zdrojoch poznania), že vojna je dobrá pre tých, ktorí chcú ovládnuť zdroje a zarobiť peniaze? Prečo nikto v hlavných "médiách" nepovie, že je pre tých, čo začali vojnu, ovládnuť zdroje Ruska, ovládnuť v prvom rade psychologicky obyvateľstvo a to, aby sa proti sebe postavili bratia, spoluobčania, pretože tak ľahšie získajú mäso do mlynčeka vojny a krásne zbohatli? 

Prečo je toľko degenerátov nielen v médiách, ale aj v "tzv. odbornej spoločnosti", ktorí nedokážu pomôcť vo vývoji sebe, sú v totálnom duchovnom páíde, ale pritom chcú určovať etické normy?

Ako si vôbec môže Ministerstvo školstva SR a samotný minister dovoliť deklarovať oficiálne tvrdenie, že Rusko napadlo Ukrajinu? Kto mu dal k tomu mandát? Kto dal vláde mandát toto tvrdiť, veď Rusko predsa už viac 1000 rokov odoláva rozkladu vlastnej štátnosti, či sú to už Chazari porazení Svjatoslavom, alebo za čias Ivana Hrozného, ktorý sa postavil proti šesťnásobnej presile pri obrane a vyhral, alebo vzostup Ruska za čias Stalina, ktorý je prekrúcaný. Príkladov je veľa... Prečo dejepis nie je objektívny? Ako môže byť v učebnici pre šiesty ročník základnej školy napísané, že Muhammar Kaddáfí bol diktátor, pričom pravda je, že keď chcel byť iniciátorom oslobodenia Afriky okupovanej USA, tak bola krajina infiltrovaná CIA a nakoniec došlo k bombardovaniu a zničeniu krásnej krajiny? 


Áno, Štefan Harabin podložil aj podrobne právny výklad, prečo NIE JE možné stroho povedať, že Ruslo Ukrajinu. To je popretie faktu, že na Ukrajine existujú nacistické a fašistické formácie min. 30 rokov !!!  Nie nám nebude nikto hovoriť, poznáme situáciu na Ukrajine presne ...

Samotní učitelia skončia (česť výnimkám) vysokú školu a už v drvivej väčšine ďalej nepátrajú po pravde, sú vedení len svojim úbohým egočkom. Je im je to jedno, oni sa predsa zbavili zodpovednosti za vedomosti detí. Veď je to oficiálne, majú akýsi papier, či diplom. Takto, aj takto sa vyrábajú psychiatricky chorí pacienti ... Nepravdou, klamstvom už od detstva, dokonca už v prenatálnom veku. Pokračovaním v dospelosti, zacyklením v rodine a keď sa rozhodnú hovoriť pravdu, pretože prídu na niečo, s čím sa musia vyrovnať, tak sú považovaní za neprispôsobivých a psychiatricky chorých. Áno, často sa to deje, prax hovorí jasnou rečou. A čo ak sú zrelí do blázninca aj ich partneri, ktorí tiež nie sú celkom kompletní? Alebo rodina? A to len preto, že ich názor je iný, že majú poznanie, vedomosti a uvedomujú si skazenosť tohto sveta?

A l e b o  ...

Nie je to náhodou často aj tak, že množstvo samovrážd a psychiatrických ochorení vzniká z toho, že niektorí ľudia sú tak citliví na energie, aj nehmotné energie a vnímajú, či niekto hovorí pravdu alebo klame, že neznesú to, čo sa dnešnej spoločnosti odohráva? Že sa emocionálne útočí cez televíziu, médiá, školy, zdravie na psychiku ľudí? Že tieto napríklad "psí" zbrane ovplyvňujú éterické a astrálne telá ľudí, ktorí sa dostávajú do stavu bipolárnej poruchy, schizofrénie, suicidiálnych anomálií, že mladí ľudia, keďže schizofrénia je živená dvojitým pohľadom na dianie v spoločnosti, sa tým sami postupne stávajú schizofrenikmi. Hmm?

Je psychológom známe, že potravinami, liekmi, stresom, sledovaním debilných reklám v TV, elektromagnetickým smogom, rôznymi propagandami LGBTI+-?!... a ďalšími vplyvmi v spoločnosti, sa narúša endokrinný systém už u malých detí a tieto poruchy si nesú do dospelosti, že sa stávajú psychopatmi a pri zakladaní rodín nie sú spôsobilí na výchovu detí, napriek tomu, že ich splodili vplyvom neukojiteľných sexuálnych pudov deti napríklad pod vplyvom drog či alkoholu? ... Aké deti a aké poruchy budú mať deti, ktoré splodia? Je snáď nepochopiteľné, že "psí" zbraňami sú aj obtiahnuté nohavice, holé pupky dievčat, tetovanie, piercing, hudba, vyholené hlavy, antikoncepcia už v pätnástich (a či skôr), botox preexponované nechty vplyvom tzv. "celebrít" a toto všetko vplýva na psychiku?

Uvedomujú si psychológovia, že každý človek, ktorý je tetovaný, je ovládnutý v duchovnom pozadí temnými energiami (keď chcete zlom, určitým percentom individuálne u každej bytosti), bez toho, aby o tom vedel? Že chcete výskumy, či dôkazy? Áno, budú aj v našej knihe o tetovaní, ktorú pripravujeme. I keď duchovná ľudská bytosť, ktorá má kvalitnú intuíciu, nepotrebuje vždy na všetko fyzické dôkazy. Nepáči sa vám to poniektorým? .. To je čiste váš problém, taká je pravda.

Ruku na srdce, psychológovia či učitelia, ktorí z vás ste podľahli "prenádhernému umeniu" tetovania?

Sú si psychológovia vedomí šialeností a sexuálnych porúch, ktoré majú mnohí predstavitelia vládnucej vrstvy a "elity"? Mnoho o tom píše Grigorij P. Klimov v trilógii Vyššia sociológia.


Druhou otázkou je úroveň školstva, ktorá vrámci "skvelej" inklúzie zabúda na deti, ktoré majú v hlave viac ako ostatné. Kedysi boli špeciálne triedy pre nadané deti, ale iba do určitého ročníka, potom sa už nevedelo, čo s nimi. Čo ak sú deti, ktoré sa v škole nudia, pretože ich učiteľ nevie zamestnať, venuje sa viac deťom, ktoré sú na tom intelektuálne horšie a energeticky vlastne parazitujú na energiách iných detí a deti, na ktorých sa parazitovalo, prídu domov úplne vycucnuté z energie a nemajú chuť vôbec na nič, sú drzé a apatické? Výsledkom je odporučená návšteva psychológa, či už je to dieťa s hyperaktivitou alebo dieťa, ktoré práve z neviditeľných duchovných príčin ochorie, pretože sa dostane do prostredia, ktoré tomuto dieťaťu nič neprináša. Kam vedú tie neustále reformy, ktoré zdeformujú deti a na vedúce posty, napr. ministerstiev sa do vedúcich pozícií dostávajú ľudia, ktorí nemajú ani potuchy o pedagogike či psychológii, hlavne že sú veľkí manažéri.

Sú si vedomí psychológovia toho, že strava, ktorá je podávaná prostredníctvom fast-foodov, keksíkov, GMO potravín, chrobáčikových dobrôt, energetických nápojov, ale aj očkovania, čo sa už v dnešnej dobe považuje pomaly za normu, ovplyvňuje endokrinný systém? Endokrinný systém, najdôležitejší barometer fungovania mozgu a psychiky človeka? Kto povedal psychicky chorým v ambulanciách : jedzte či nejedzte také a také potraviny, pridajte doplnky výživy (ale nie dechtové), choďte si zabehať alebo zacvičiť (nemyslím preexponovaní kulturisti, ktorí dopĺňajú steroidy, čím si tiež narúšajú mozog), choďte do prírody !!! Nie, do prírody sa ísť nemôže, lebo sú tam medvede !!! Všetka česť psychológom a psychiatrom, ktorí odporučia svojim klientom aj zdravú výživu a zdravý životný štýl, celkový vzostup bytosti a nielen pchať do nich farmaká. Problémom však je, že ľudia (a bohužiaľ aj mladí) si radšej vezmú tabletku proti bolesti akoby mali so sebou niečo robiť. To  je naša vlastná skúsenosť, pretože práca na sebe je zdĺhavá...

Ktorý psychológ odporučí matke, či rodičom a dieťaťu alebo dospelému človeku, že pre plnú kvalitu funkčnosti mozgu a myslenia, emocionálnej kvality a vyváženosti v myslení, je potrebné zdravé a čisté tenké a hrubé črevo, teda vyvážená a plnohodnotná výživa?

Samotní psychológovia sú mnohokrát ovládnutí ako bytosti v duchovnom pozadí vysoko temnými štruktúrami, o ktorých nemajú ani šajnu. 95 percent psychológov s diplomami v "sťastnej" praxi absolútne nevie, čo to znamená duchovné pozadie sveta, alebo duchovná zložka ľudskej bytosti a týka sa to aj mnohých vedcov (cca 80 percent). Ako môže potom takýto človek, ktorý je v duchovnom páde, i napriek tomu, že je "prevzdelaný", popisovať, čo je dobré a čo nie? Čo je správne a čo nie? Čo je porucha, jej prejavy a čo nie ... Presne tak, duchovné pozadie sa dá taktiež skúmať aj vedecky aj energeticky, musí byť ale naladený človek na vysokú energetickú čistotu a stabilný vzostup ... Sú o tom aj vzácne knihy.

Uvedomujete si tieto anomálie, aká nízka úroveň Vedomia je u mnohých intelektuálov? Veľmi nízka, až tak nízka, že to ich egá neunesú.

Drvivá väčšina dnešnej populácie si vôbec neuvedomuje, psychológov a psychiatrov nevynímajúc, že intelektuálnosť je v súčasnosti prežitok a zároveň prepych. Ide mnohokrát o klišé, ktoré je prekážkou v osobnostnom raste ľudskej bytosti, pretože intelektuálnosť používa ako falošnú kultivovanosť pre prekrývanie svojej vnútornej nečistoty a nepriaznivého energetického naladenia. Taktiež je intelektuálnosť používaná, vychádzajúc zo vzdelanosti, často ako špičková zbraň a prostriedok k manipulácii. Ľudská bytosť inklinuje k svetlu alebo temnote, či už viac alebo menej. 

Pravdivosť sa dá stále zvyšovať so súčasným zvyšovaním vnútornej čistoty a harmónie ľudskej bytosti. Logicky, čím vyšší duchovný nadhľad tým vyššiu úroveň harmónie medzi maličkými a obrími celkami vnímame (jednotlivec a celok), teda presnejšie povedané, vnímame, čo neškodí a neprazituje ani jednej bytosti z týchto celkov a vzájomne sa spoluprácou obohacuje a energeticky synergiou podporuje. To je zásadný princíp rozdielu medzi energiami nesúcimi algoritmy spolupráce (dobro, svetlo) a lebo ovládania (temnota, zlo).

Samozrejme, v tejto spoločnosti nízkej úrovne vládne názor, že každý má svoju pravdu - názor. Omyl, ktorý vytvára stále väčšie degeneratívne extrémy v spoločnosti. Pohľad ega nikdy nie je pravdivý, duchovný vhľad bytosti na vzostupe je niečo úplne iné, ako keď rozumujete.

V prípade, že sa nájde človek, ktorý sa začne považovať za guru, pretože sa navonok javí byť pre spoločnosť taký, akého si spoločnosť predstavuje, že by mal byť a mal by jednať "správny" človek, teda človek, ktorý ide na ruku všetkým, tak sa stáva populárnym.

Chcem však vidieť človeka zrodeného na tomto svete, ktorý by nemal žiadne chyby, nejakého Buddhu alebo Ježiša. Práve naopak, na tento svet sa rodíme práve preto, aby sme mali skúsenosť a naučili sa vyrovnávať s anomáliami tejto "väzenskej" planéty. Čo však s ľuďmi, ktorí vnímajú a vidia parazitov, ktorí sú nasadnutí na ostatných ľudí, chceli by im pomôcť, aby sa ich zbavili a títo ľudia chcú poskytnúť týmto ľuďom pomoc? Sú považovaní za bláznov! Dokonca si dovolíme tvrdiť, že práve členovia jednej zo všeuznávajúcich siekt (áno, môžeme hovoriť aj o Dalajlámovi) nie sú celkom psychicky v poriadku, v duchovnom pozadí parazitujú na spoločnosti a robia veci, ktoré spoločnosť odsudzuje, ale zatvárajú sa pred ich činmi oči, aj keď už mnoho ľudí o tom má vedomosť.

Ešte raz sa vrátim k dnešnej politike. Kto teda posúdi, ktorá strana má pravdu? Pre čí prospech sa to deje? Psychológovia to rozriešia? Kde sú morálne štandardy, na základe ktorých je v spoločnosti stanovený tzv. úzus správania. Pošlú politikov na psychiatrické kliniky, keď ani s tým jedným - dvoma najväčšími bláznami si naša spoločnosť nevie dať rady? Keď dnešná spoločnosť volí bláznov z psychiatrických ambulancií? Nie je celá spoločnosť schizofrenická a zrelá na liečenie?

Jeden príklad z praxe. Menovať aktérov nebudeme. Učiteľka základnej školy, ktorá bola asi zaujatá voči jednému dieťaťu, lebo sa veľa pýtalo, ho poslala na psychologické vyšetrenie. Výsledok vyšetrenia? S takým čestným, múdrym a empatickým dieťaťom sa ešte lekárka, ktorá realizovala vyšetrenie nestretla. To je ten lepší prípad spred 40 rokov. Čo na to učiteľka? Myslíte, že sa s tým vyrovnala? Stále si myslela, že to, ako vyučuje je v poriadku a v sebe nevidí žiadnu chybovosť. Skončila zakomplexovaná napokon na ulici a na staré kolená s ťažkou demenciou. Vzhľadom k tomu, aké sklony mala, sa o ňu odmietli starať na staré kolená aj jej vlastné deti.

Čo ak malo to dieťa nejaké špeciálne nadanie, ktoré nemajú iné deti? Čo ak by z takéhoto dieťaťa vyrástol človek, ktorý bude zatrpknutý? Čo sa deje v dnešnej dobe? Dieťa je diagnostikované na hyperaktivitu. Čo je to hyperaktivita - diagnóza alebo nedostatok motivácie k učeniu a k práci? Výsledok? Predpíšeme ritalin alebo iný bordel na skľudnenie, narušíme navždy dieťaťu endokrinný systém a stane sa z neho psychopat. Pre koho je to potrebné? No predsa pre tých, ktorí chcú na spoločnosti parazitovať, nechcú mať sebestačnú spoločnosť, chcú mať z ľudí otrokov a zombie, biorobotov. Ozaj - bioroboti - tých je tu teraz neúrekom a stávajú sa práve z detí fičiacich na liekoch. Koho zaujíma, že v školách by nemalo byť žiarenie a elektrosmog?

Koho zaujíma, že nie všetci ľudia sú rovnako schopní? Koho zaujíma, že nie všetci ľudia sú si rovní, pretože nemajú rovnakú úroveň Vedomia a vnútornú energetickú čistotu? Koľkí z vás pracujú resp. majú povolanie, ktoré mali vysnívané od malička, ale "okolnosti", rodičia, učitelia, spoločnosť im neumožnila rozvíjať svoje schopnosti? ... Každá jedna porucha osobnosti má, resp. môže mať, korene v duchovnom pozadí sveta už pri plánovaní nového života, čo sa prejavuje už pri kódovaní nukleotidov na šróbovnici DNA (genetického programu). Toto nám asi psychológovia nepovedia, teda dole klobúk pred tými, ktorí to vedia ... Mimochodom, už staré duchovné učenia (napríklad Sv. Tomáš Akvinský a jeho Scholastika, ale aj mnohí ďalší pred ním napr. v Egypte ...) vedeli, že 7 smrteľných hriechov a 7 kardinálnych cností zodpovedá 7 archetypom energetických kvalít v duchovnom pozadí sveta (napr. Lucifer, atď. o tom si napíšeme inokedy).

Záverom len dodávame, že naša (nielen) prax v oblasti výživého poradenstva a osobného rastu u detí aj autistov, a ďalších špecifických prípadov hovorí jasnou rečou - úroveň psychológov a špeciálnych pedagógov je na Slovensku katastrofálna. Česť výnimkám. Je to horšie ako si viete predstaviť. Je to horšie ako Drucker na poste ministra školstva SR. Samostatnou kapitolou sú súdni znalci z oblasti psychológie, ktorí majú určiť v oblasti rodinného práva a styku maloletých detí s rodičmi pri vzájomnom vydieraní partnerov, ako bude úprava styku prebiehať ... Toto je ďalšia katastrofa ... a výnimky ... je ich žalostne málo...

Mozog detí sa nevyvíja, nakoľko je podvyživený, trávenie a tenké črevo detí je často zničené rôznym balastom, sladkými nápojmi, bielym pečivom a rôznymi sračkami z reťazcov. Koľkí z vás si myslia, že lekárov, ku ktorým chodíte sami alebo s vašimi deťmi, záleží na vašom zdraví? Rodičia a ich Vedomie v tejto oblasti? Katastrofa. Prosím nepozerajte sa na deti spred 40, či 45 rokov, dnes zrelých ľudí, morfické a morfogenetické polia planéty Zem boli úplne inej kvality a aj prostredie malo inú čistotu ako je tomu dnes. Prečo sa rodí v súčasnosti o 30 percent viac autistov?

Nuž skutočne nám neostáva nič iné ako každý deň pracovať na lepšej verzii seba, v každom veku. Bez kvalitnej výživy a starostlivosti o fyzické telo a komplexného duchovného vzostupu ľudskej bytosti, je psychológia v podstate len akousi štatistickou pavedou, ktorá nikdy nedokázala a ani nedokáže pravdivo posúdiť skutočnú duchovnú príčinu stavu ľudskej bytosti. Je to len opisná veda, pracujúca obmedzene piatimi fyzickými zmyslami, vzdialená svetelné roky od celostnej pravdivosti, ktorá ani zďaleka neplní to, čo by bolo potrebné z hľadiska ľudskej evolúcie ... Ľudské bytosti potrebujú mať dobrovoľný úprimný záujem o vyššie kvality etiky, mravnosti, harmónie, čestnosti a celkovej kvality vyváženosti, realizujúcej sa v praktickom živote a to je výlučne vec duchovného vzostupu, (alebo pádu ... teda degenerácie), zbytočne budete tlačiť tekvicu pod vodu ... Nuž a podobne ako pri učiteľoch aj pri psychológoch a špeciálnych pedagógoch asi bude ešte desiatky rokov trvať pokiaľ si uvedomia, (aj na akademickej pôde ich učitelia), že to by mali byť tie najvyššie kvality ľudských bytostí v spoločnosti ... česť všetkým výnimkám ... Psychológia, je totiž v rukách bytostí, ktoré sú v duchovnom páde, pseudoveda, ktorá škodí, podobne ako právo, ktoré ide protiu spravodlivosti ... Zdravý vývoj ľudskej bytosti totiž vylučuje aplikácie inklúzie v škostve, je to debilizácia a degenerácia vývoja !

... pokračovanie nabudúce ...



© Andrea Lavenda, www.ariadneknihy.sk, júl 2024

© Marian Lavenda, www.ariadneknihy.sk, júl 2024

https://www.ariadneknihy.sk/